Voorbereidingen - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Davida Ek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Davida Ek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Davida85

Blijf op de hoogte en volg Davida

01 Juni 2010 | Nederland, Sliedrecht

Hoi Allemaal,

Nog een paar weken en dan is het zover, 2 maanden naar Costa Rica!! Op het moment ben ik druk bezig met mijn reis uit te stippen en met nog wat laatste dingetjes regelen..
Voor diegene die het leuk vinden zal ik tijdens mijn reis zo nu en dan wat proberen te schrijven over mijn belevenissen en om jullie jaloers te maken, wat foto's proberen te plaatsen ;)

Groetjes Davida

Ik ben nu al jaloers!

• 01 Juni 2010 - 19:31

Leonie:

He, wat leuk....
    Misschien raak ik je dan toch niet uit het oog (en hart). Lekker bijna klaar met je opleiding en dan gelijk aan de grote reis beginnen. Succes met de voorbereidingen!

• 02 Juni 2010 - 03:59

Mariska:

superleuk! Ga je missen!

• 02 Juni 2010 - 05:34

Mer:

Jeeehj!
    Nog maar 22 dagen en je zit in het vliegtuig!!!

• 10 Juni 2010 - 09:32

Nathalie:

heel veel plezier daffie geniet ervan maar doe tog ookmaar wat voorzichtig
    ik ga je verhalen bij houden
    dikke kus
    ut snits

• 11 Juni 2010 - 15:20

Mo:

heeeey zus ik ga je missen hvj

• 14 Juni 2010 - 07:41

Estel:

Hee Davida,

Nog heel even..........
    Ben je er al klaar voor?
    Heb je alles? Inentingen, fototoestel, paspoort, geld, bikini, creditcard, zomerjurkjes, genoeg ondergoed, zonnebril, zonnebrand, aftersun, maandverband, tampons, de pil, CONDOOMS, duikbril, anti-diarree, paracetamol enz enz enz enz enz enz

• 22 Juni 2010 - 20:25

Naomi:

Hey Suuz,

Nog maar 3 nachtjes en dan is het zover! Spannend! (al vinden wij het volgens mij spannender dan jij zelf;)
    Ben benieuwd naar al je verhalen en natuurlijk je foto's. Maar ga je ook enorm missen!!

• 16 Juli 2010 - 12:56

Mo:

hey zus alles goed hep je het naar je zin ik hoop het doeixxx

• 21 Augustus 2010 - 14:31

heeeey zus alles goed
    je bent weer bijna trug dan bel je even he? ik hoor het wel doei xxxxxxxx hvj